ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІ

2015 жылы ақпан айында Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрі Т.К.Дүйсенова медициналық қызмет сапасына ішкі және сыртқы сараптамалар жүргізу және ұйымдастыру бойынша Жол картасы бекітілді.



Бүгінгі таңда әрбір Қазақстан азаматы денсаулық сақтау туралы кез келген деңгейде өз ойын ашық білдіре алады, сол арқылы ол медициналық қызметтің сапасын жақсартуға өз үлесін қосады.



«Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметінің мақсаты: науқас пен медициналық қызметкерлердің арасында туындаған проблемалар мен сұрақтарды шешу және алдағы уақытта медициналық көмек көрсетудің сапасын жақсартуға бағытталған.



Қызмет құрамына: бас дәрігердің медициналық қызметтердің сапасын бақылау жөніндегі орынбасары, дәрігер-эпидемиолог, дәрігер-эксперт, провизор және заңгер кіреді.



Қызметінің басты қағидаттары – «Дәл қазір және осында», яғни жағдай болған сәтте талдау жасау.



Мұнда медициналық көмек көрсетудің сапасына байланысты арыз-шағымдар беруге, медицина қызметкерлері дөрекілік танытқан жағдайда, медициналық қызметтердің сапасын жоғарылату бойынша ұсыныстар айтуға болады.



Бірыңғай өңірлік Call – орталығына қоңырау шалуға болады 8(7252)39-31-60